OSOBNÝ ODBER V BA-DNV 

Eisnerová 13 - len tu zdarma

OSOBNÝ ODBER V RÁMCI

CELEJ SR - viď zoznam pobočiek

Načítání: seznam poboček osobního odběru

dopravné náklady na všetky pobočky zásielkovne v SR-2,50 € s dph do hmotnosti 10 kg

doprava v BA zdarma od 50 € objednávky

poštovné  - 3€ s dph do hmotnosti 10 kg

pri zásielke nad 10 kg nutné zaslať kurierom podľa cenníka SP

kurier      - 5 € s dph do hmotnosti 10 kg

nad 10 kg podľa cenníka SP

zásielky nad 150€  - zdarma

heureka_20overene_20zakaznikmi.png

GRWMvQvQT_eN5Xqmc4qhVw.jpg

Reklamačný protokol

 Andrej Lučenič-Car Line, www.kanpotreby.sk, J.Poničana 5, Bratislava 841 08 mobil 0905327801


Reklamačný protokol

Reklamujúci: Názov firmy: .............................................................................
ulica: .............................................................................
PSČ, mesto: .............................................................................
kontaktná osoba: .............................................................................
telefón: .............................................................................

Údaje o reklamovanom tovare:
objednávkové číslo výrobku: .............................................................................
výrobné číslo rekl. výrobku: .............................................................................
názov výrobku: .............................................................................
počet reklamovaných kusov: .............................................................................
podrobný popis závady: .............................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
číslo dokladu o kúpe: .............................................................................
dátum kúpy: .............................................................................

Podmienky reklamácie:
1. Súčasťou reklamácie je dodanie reklamovaného tovaru spolu s riadne vyplneným reklamačným protokolom a kópiou dokladu, na základe ktorého bol tovar vyskladnený.
2. Reklamáciu zjavných závad (nekompletnosť výrobku, prasknutý plast, poškriabaný povrch) prijímame do 14 dní od vyskladnenia tovaru z firmy A.Lučenič-Car Line
3. Súčasťou reklamácie atramentových kaziet, tonerov a pások akejkoľvek značky musí byť výtlačok s preukázanou chybou kazety (toneru,pásky...). K výtlačku stručne pripíšte nastavenie tlačiarne, pri ktorom bol výtlačok vytvorený. V prípade, že v kazete chýba viac ako 10% obsahu, reklamáciu výrobca neuznáva.
4. Reklamovaný výrobok musí byť dodaný kompletný, t.j. v pôvodnom balení vrátane všetkých doplnkov, ktoré tvoria jeho súčasť (v závislosti od typu výrobku).
5. Na tovar zjavne poškodený vinou kupujúceho sa reklamácia nevzťahuje.

Prehlásenie reklamujúceho:
Súhlasím s tým, že mi budú účtované náklady spojené s opravou alebo výmenou tovaru, pokiaľ sa preukáže, že závada na výrobku bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním alebo na tovar sa už nevzťahuje záručná doba. Súčasne sa zaväzujem uhradiť dodávateľovi všetky náklady spojené s vybavovaním neoprávnenej reklamácie. (Pozor! Chybnú tlač môže spôsobiť nielen závada tlačovej kazety, ale aj porucha tlačiarne.)

 

V ..................................................... dňa: ........................ podpis a pečiatka reklamujúceho